Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Intern konkurranse: Hvem tror dere går ut i kveld?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 hmm skal vi se... jeg er dårlig på slike ting, folk stemmer ikke som jeg vil hehe.. Men jeg tipper:
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Glemte å tippe selv da he he. Men tror Hanne Krogh ryker
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg hadde tenkt å skrive Hanne Krogh, for jeg tror egentlig hun går ut, men så tenkte jeg at jeg tar alltid feil, så da tok jeg en annen hehe.. så får vi se..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Nå er det jo plutselig i gang.. hehe.. Og tenkte på han derre tore andre flo også nå når jeg såg dem.. han blir liksom så lang at det ser litt feil ut av og til syntes jeg.. hva syntes dere foresten om dommerne?????
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 Tipper på at Gaute ryker ut i dag jeg.... Synes ikke han er noe danseløve akkurat....hehe ;o)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 Se det blidsomeisol, da havnet "vi" i duell hehe..
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #8 Skrevet 3. oktober 2008 Ja det gjorde vi, morsomt (nå må du ikke sprenge sms budsjettet for å slå meg da, he he)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. oktober 2008 #9 Skrevet 3. oktober 2008 hehe.. bruker aldri en eneste liten krone på å melde på slike ting.. 5 kr for en stemme er rått syntes jeg.. pengesluk hele opplegget, og alle de har sikkert veldig mye mer peng enn det jeg har hehe...)
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #10 Skrevet 3. oktober 2008 kremt kremt "jeg vant" Unner meg dermed en ekstra kopp te med eple og kanelsmak og ser frem til ny duell neste fredag
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. oktober 2008 #11 Skrevet 3. oktober 2008 Ja nå blir det bare vann på meg resten av kvelden hehe:) Gratulerer med "seieren".. Og gleder meg til ny duell jeg også, og lurer på hvor lenge disse unge jentene gidder å bruke pengene sine på å stemme videre han gaute..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå