Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Synes forferdelig synd på mannen og har lyst til å sende han en støtteerklæring. Noen som vet hvordan jeg kan gjøre det?
storebror og junibaby=) Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Aner ikke,men jeg er enig med deg. Ja han gjorde en feil og den har han innrømmet. Synes fryktelig synd på han. Fælt at media gjør så folk nesten tar sitt eget liv pga.det. Og at han har ca 10.000 oppdrag uten feil så er det fælt at èn feil skal velte HELE karrieren hans.JA,han burde få en skikkelig skjennepreken og bot. Og muligens en liten pause fra arbeidet,men at han muligens aldri får komme tilbake,pga en feil,i forhold til hvor mange liv han faktisk har reddet? Mister i såfall en dyktig helseperson her. Tror nok han ALDRI gjør samme feilen igjen og at han virkelig angrer. Og å beskylde en person for å være rasist for dette er jo helt feil. Som han skriver har han jo jobbet flere ganger i utlandet og alle har vært veldig fornøyd med det. om èn feil er noe man aldri kan gjøre så er det jammen mange som skulle hatt sparken. Er menneskelig å feile selv om det selvfølgelig ikke bør oppstå. Og når media i tillegg er innblandet er det ekstra vanskelig,fordi man ikke får forsvart seg pga taushetsplikten.Kan være mye annet der også som han faktisk ikke kan si. Er en lei situasjon hele greia...Men synes forferdelig synd på dem her.Blir jo halshugd av hele norge.
aomeg Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg må si meg enig med dere etter å ha lest hele historien idag..Var jo mye mer sammensatt enn det media ville ut med.Han gjorde en grov overtramp ja.Men han har fått sin straff nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå