Gå til innhold

Hadde termin på onsdag..utålmodig da..sukk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sukk..nå vil jeg føde:(

Hadde termin for 2 dager siden, er moden, har 2 cm åpning, slimproppen gikk igår...og noe idag. han ligger laangt ned og festa. svake mensensmerter på og av i hele dag..og i mange dager nå. hvorfor skjer det ikkenoe ennå? Tålmodig liten tass inni meg her skjønner jeg.

Utrolig hvor utålmodig man blir etter termin gitt.

Noen i samme situasjon som nesten går på veggen her?

Gleder meg bare så utrolig mye til å hilse på gullet mitt...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei "tigerlily31" :)

hadde termin tirsdagen jeg, 3 dager over nå :P

har blitt strippet 2 ganger de siste 14 dagene, fikk oppi nesten 3 fingre sist mandag ;) her hatt endel slim, mensmurringer og hyppige kynnere innimellom liksom. men her ser det heller ikke ut til at noe kommer til å skje med det første!!

men dagene går ganske greit alikevel, men ønsker selvfølgelig at det skal starte snart! gleder meg også kjempe masse til å treffe bebisen vår og er super spent på å se hvordan lillesøskenet ser ut ;) vi har en gutt på 2,5 år fra før:)

bor i trh jeg da, å her holder de på en undersøkelse på st olavs hospital, så jeg har hvertfall en overtidsvurdering å gå til på mandag, kan hende det hjelper meg med tålmodigheten det og:)

har du prøvd noe for å få det goang da tigerlily31?? jeg skal kose meg med et rødvinsglass ikveld ;)

lykke til videre, klem:)

Skrevet

oj..3 fingre er 3 cm det eller no?

Tenkte å prøve med en orgasme og bryststimulering jeg da...hehe. gubben har nattevakt, så må gjøre det på egenhånd..*ler*

Ellers har jeg støvsugd og vasket litt idag. Føler liksom at noe er på gang, men vet ikke. Er så vanskelig detta her.

Er min 1 da, så jeg har liksom ikke noe å sammenligne med.

Lykke til videre du å. *S*

Skrevet

Hei hei:)

Jeg hadde også termin nå onsdag den 1.oktober!!! Men sitter fremdeles med magen i fanget gitt...

Er utålmodig og lei som bare det.

Har ingen tro på at noe skal skje i helgen. Kjenner bare en masse regelmessige kynnere, ryggondt og hodet har festet seg, ellers svært lite.

TULLEMIMOR: jeg bor også i tr.heim. Og har time til legen på mandagsmorgen, skal deretter få time på sykehuset for evt igangsetting.

Kanskje vi sees på føden i neste uke? ('',)

Blir spennende på overtidskontrollen da!?

Er det slik at de tar UL også da? mener legen nevte noe om det sist.

Jeg var til fysikalsk behandling idag foresten. Og da viste fysioterapeuten meg et punkt over "håkkel-kulen" som skulle masseres, dette for å få igang modningen. Å FY F hvor vondt det var...

det hadde visst funket på henne :)

Skrevet

aner ikke hvor mye 2-3 fingre er, men det var hverfall ubehagelig :P

nå har jeg koset meg med et glass goood rødvin og nytt på nytt, får se om jeg klarer å lokke med meg mannen på en runde nå da ;)

det er kjempevanskelig, hvis det er til noen trøst så er det ikke noe lettere når'n venter nr 2 heller...fo alle graviditeter & fødsler er forskjellig :)

lykke til tigerlily31 :D

Skrevet

82glad!

skal til overtidsvurdering kl 8 på mandag, men ute på orkanger da. bor nærmere orkanger enn byen og har hatt 3-4 sv.skaps kontroller der pga at vi ikke har hatt kommune JM på noen mnd ;)

men planen er å føde på st olavs ja!! gjorde det sist, 3 uker etter at de åpnet nyavdelinga! utrolig flotte fødestuer m badekar og muligheten til pasienthotell hvis "normal" fødsel :) håper vi kommer oss på st olavs iløpet av helga eller tidlig neste uke begge to :)

er kjempe spent på kontrollen, vil jo helst at det ska starte av seg selv, men fikk beskjed om at de skulle sjekke alt da(vanlig sv.skapskontroll + modning/UL osv) --> da skal de jammen meg få utføre hinneløsning/strippe meg enda en gang!! blir morsomt å se hvor moden man er og hvor "åpen" :)

hvor sitter "håkkel-kulen"? masser ivei, kanskje det hjelper? ;)

Skrevet

Ja, det blir spennende på mandag :)

Har ikke blitt sjekket for modning eller noe ennå i svangerskapet. Men håper de gjør det på sykehuset, regner i allefall med at det blir full sjekk.

Regner med man må være moden før de evt utfører en hinneløsning?!

jeg er utrolig spent på om jeg er moden, men burde jo kanskje begynne å bli det nå. Tross alt i uke 41 på mandag!!!!

Får satse på at det skjer noe i helga, hadde vært fint. Plages veldig med bekkenløsning, og får ikke sovet så mye. Så er ikke akkurat uthvilt til lillejenta kommer..

"Håkkel-kulen" ja, den sitter nederst på innsiden av leggen. I samme høyde som akilles-senen :)

Skal prøve dette nå før jeg kryper til køys... har mine tvil, men pytt. Hvorfor ikke('',)

Natta jenter, krysser fingrene for at noe skjer i natt!!!!

Skrevet

antar at man må være det ja, men som flergangs kunne man gå rundt å være ganske moden leeenge før man evt gikk i fødsel da :P så jeg må nok belage meg på en rolig helg og enda mere hinneløsning på mandag:) vil helst prøve å "kommer igang" av meg selv før vi evt vurderer igangsetting:) formen er jo forholdsvis fin alikevel:)

bekkenløsning sucks!! hadde det sist og har det nå, men det er verre denne gangen...kanskje fordi jeg har en 13 kg gutt å lempe på innimellom? verst når jeg må opp fra senga...blæ DET skal bli godt å bli kvitt!!

ingenting skjedde i natt her hvertfall, håper det gjorde det hos deg:)

men det var hvertfall skikkelig kos med et glass rødvin igår;)

Skrevet

Lite action her også ;(

Så nå venter jeg bare til mandag..

Du får si fra om noe skjer da:)

Skrevet

Vet akkurat hvordan du har det tigerlilly31! Jeg hadde termin på torsdag, slimproppen min gikk i går, og noe i dag. Har noe mensmurringer men ellers ingen tegn til fødsel. Ble strippet på onsdag, da var det modent, 1 cm åpning, og lillemor ligger godt festet langt ned i bekkenet. Jeg er bare sååå klar for litt mer smerter og ubehag nå!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...