Gå til innhold

160 dager igjen.Ordinær UL 10.okt...


erotica80 *3boys1girl

Anbefalte innlegg

Blir det jente eller gutt???Vi har vært på tidlig ul så vi vet den har det bra,men ikke hva det er...spennende..

venter nr 4..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :-) Ja er spennende :-) Gleder meg masse selv :-) Var også på tidlig ultralyd,men vet ikke kjønn :-) så teller dager nå :-) Jeg skal den 16 oktober :-) Mindre enn 2 uker til :-) Jippi :-) Lykke til på din :-) Jeg venter nr 3 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 161 dager igjen i dag:) Skal på ul 14. okt.

Var på ul i uke 16, men da lå h*n med bena i kryss så var umulig å si om det var gutt eller jente.

 

Håper bebisen sprer bena på den ordinære. Er så spent.

Har gutt fra før så hadde jo hvert kjekt med jente denne gangen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel noen og 170 dager igen og skal på ul den 27. okt.....

Håper også at vi får vite kjønn....:-)

Tror nok at det sikkert er bare fantasier, men de siste dagene har det vært en del "sommerfuglvinger" i magen...er i uke 16 så det er nok bare inni hodet mitt...he he...håper nå jeg kjenner liv snart...:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjente mine første spark i uke 16 min første gang! nå kjente jeg utrolig nok ifra uke 13, jordmor sa d var fullt mulig...trodde bare jeg fantaserte jeg!!

 

jeg har også gutt fra før, så hadde vært kjekt me en jente denne gang! men bare det er frsikt, så ka det vel egentli være det samme!!

skal på ul 10okt!! mindre enn en uke igjen....så spent!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm...da skal jeg registrere litt bedre...:-)

Du har ul 17 dager før meg heldige du...:-)

Jeg gleder meg jeg og, vi har vært en gang før pga SA( spontanabort) sist gang, så da skal vår lille nevø få være med på denne ul.

Han har vært alenebarn i familien i 10år så da er det en ikke så rent liten omstilling for han å få "konkurranse". Så vi har bestemt oss for å rett og slett ha "søskensjalusi innstilling" når det gjelder han. Han skal få være med på alt han har lyst å være med på og vi komme ikke til å slutte med våre aktiviteter sammen med han (lekser, fotball,hockey ol).

Jeg snakket litt med legen om det og hun mente at det kunne ikke skade så vi går for det..:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...