Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg syntes jeg har lest det her inne før, men det var før det gjaldt meg.. Men kan det stemme at babyen endrer litt oppførsel i magen sånn rundt uke 30-32? Det er liksom mer bevegelser og ikke så mye dunk dunk liksom.. Han romsterer liksom så voldsomt der inne... Selv om det dunker litt innimellom også.. Er det fordi han begynner å få dårligere plass kanskje? Er føstegangs, så vet liksom ikke helt hva jeg skal forvente og åssen ting skal kjennes ut.. Tror forresten han har begynt å hikke også i det siste.. Artig følelse:o)
Gjøkeredet③ Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Dette lurer jeg også på, så jeg hjelper å dytte.....
rosamy Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Det stemmer nok ganske bra. Når babyen etterhvert får dårligere plass blir bevegelsene mer glidende, og du merker at den liksom snur seg rundt, litt sånn bølger over magen. Veldig artig å sitte å se på magen når dette skjer. Frem til ca uke 30 er det mer tomleplass der inne, da kjenner man ikke så godt de glidende bevegelsene, men kjenner de konkrete dunkene og sparkene!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Tusen Takk for svar... Godt å vite:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå