Gå til innhold

Noen som har prøvd saras hair?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den man kan feste selv,med spenne.

Erfaringer?Er det vanskelig å gjøre selv?Ser det ekte ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!jeg bruker det:)veldig lett å feste.Hadde det på reunion sist helg med gamle klassen.Ingen som kommenterte om det var uekte. Men derimot mange som sa jeg hadde utrolig flott hår:)

Skrevet

Takk for svar:)

Hvor kjøpte du det da,over nett eller hos frisøren? Så at det lønner seg å dra til frisøren for å finne ut hvilken farge som passe. Jeg tror nok ikke jeg gidder kjøpe det der hvis det er en stor prisforskjell fra nettet. På nettsiden koster de litt over 1600 tror jeg:)

Så koselig at du fikk så fine kommentarer da:)

Hvor lang tid bruker du på å feste de egentlig?

Skrevet

jeg har også saras hair.. ser bra ekte ut, men det lønner seg kanskje å ha en viss lengde på håret fra før..

løshåret gjør at jeg får ca 10 cm lengere hår.. og ikke minst, ser det tykkere ut! blir aller best når jeg krøller det, men det er mye jobb å krølle både det og eget..

betalte 1600 hos frisøren, var egentli billigere å kjøpe det dær, for da slapp jeg portoen..men de måtte også bestille det, gikk fort da..

er ganske fornøyd, sånn bortsett fra at jeg sjelden har årk til å ta det på i hverdagen..

Skrevet

Okei,jeg har passe langt hår,iallefall til midten av skulderbladene! Kunne tenkte meg lenger og tykkere:)

Javel,var ikke verre hos frisøren nei:) Hjalp de deg første gang eller??

Nei,kan ikke se for meg at jeg orker det i hverdagen jeg heller.. Hvor lang tid bruker du på å sette det på da? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...