Gå til innhold

Tinkerbelle

Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ødelegger skoens egenskap med ullsokk?

*nyskjerrig som vanlig*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tjaaaa..nå spør du nesten vanskligere enn jeg kan svare. Jeg har bare fått de informert alle de gangene jeg har kjøpt cherox eller andre tekniske sko som har membran eller fòr av diverse slag.

ullvang er jo også ull, men det er en blandingssokk av ull og syntetisk materiale og de sier at det er det beste å bruke i slike utesko. det funket for oss i hele fjor iallfall, og lille var aldri kald på føttene sine. vi har ekstra ullsokk på når vi har slagstøvler på..ellers ikke. :D

Skrevet

Så bare (feks) ulvangsokk rett på foten og oppi skoen? Goretex sko altså? Bedre enn ullstrømpis med tynn ullsokk utenpå?

*notere bak øret*

Skrevet

ja, visstnok skal det være det. Du får prøve deg litt frem da vettu, og spørre i barnehagen om ungen klager over kalde føtter. :D

Skrevet

Thank you ;o)

Fra den o'store ullentusiasten så skurra det når jeg leste om blandingsmaterialer bare, og da må jeg jo høre litt nærmere, hehe. Prøver med strømpis + sokk sånn som i fjor, men skulle hun bli kald så har jeg et alternativ på lur i alle fall :o)

Skrevet

yadda

haha ja jeg vet.. men jeg stoler på herr.ullvang når det kommer til sokker. vi har jo masse hjemmestrikka sokker også da. forøvrig sa mannen i sportsbutikken det samme når jeg kjøpte skisko.. ingen tjukk ullsokk, men tynn teknisk sokk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...