Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Er det når man tenker på en person hele tiden...eller er man bare betatt da? Jeg har møtt en mann, 2 måneder siden. Vi er sammen i helgene ( har det for travelt med jobb, barn, trening osv i ukene). Jeg tenker på han omtrent hele tiden...lurer på om jeg er forelsket, kanskje jeg bare er betatt? Når vet du at du er forelsket?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Kommer an på hva du mener med forelsket... Man kan bli stormende forelsket i en person, men så viser det seg rimelig kjapt at det kun var en såkalt "crush." Om du mener forelsket som i for evig og alltid, da er det annen sak... Kan ikke forklare det. Du bare vet
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Hvis du ikke vet det, så er du ikke det... Hjertebank, savn, sommerfugler i magen.... Lengsel... Når han ringer kjenner du bare rislinger i hele kroppen, en stor glede og kan ikke slutte og smile... Kan hende du bare er betatt, men det kan gå over til forelskelse, som igjen kan gå over til kjærlighet. Eller direkte til kjærlighet også... Er det forresten viktig om du er betatt eller forelsket? Så lenge du har det bra, mener jeg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå