moota m storebror&lillebror Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Syke lille meg er innom en liten tur. Jeg er så slakk at det er slitsomt å sitte oppreist. Jeg hoster, har så vondt i halsen at jeg ikke orker tanken på å spise, og nå er jeg god - i natt gledet jeg meg til jeg sovnet og håpet at jeg skulle soggle i steden for å svelge, for jeg våknet hver gang jeg svelget. He he er jo litt komisk også da =) Og jeg har vondt i hodet, har kjempevondt i ryggen. Legen sa det var betennelsen som satt i ryggsøylen. Det har jeg aldri hørt om før.
blond Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Det er forferdelig å være syk i halsen, ja, lov å synes synd på seg selv da. Har du prøvd å drikke honningte med sitron? Spist is?
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg har prøvd is. Hjelper jo der og da. Tar kanskje litt mer når barna er i seng =)
blond Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Hehe.. ja, det gjelder å snike det i seg i det skjulte..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Offa meg så syk du var blitt da!! Hals betennelse er noe av det verste, jeg hadde det tre ganger rett etter hverandre i fjor. Fikk antibiotika hver gang fra legen. Fikk videre henvisning til å sjekke om jeg skulle fjerne mandlene, men så ble jeg jo gravid og da avbestilte jeg bare den timen.. Eller sannheten er vel at jeg glemte vekk hele timen hehe.. Har du ofte hals betennelse? Kjedelig det ikke var noe å få for det så du kunne bli raskere frisk. Blir jo helt satt ut når en har så vondt, ikke klarer å svelge sitt eget sugl, langt mindre spise og drikke så en får litt energi.. Håpe det snur nå til imorgen, riktig god bedring:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2008 Sist jeg hadde halsbetennelse så gale som dette tror jeg var i 2002. Men jeg blir like dårlig av magesjau, det pleier jeg å ha 1 eller 2 ganger i året. Og det er som regel da jeg er syk. Ifjor når jeg hadde det måtte sambo komme inn på badet med lillebror når jeg satt på do så jeg fikk ammet han. Det som nesten er verst når jeg er sjuk, er at sambo er like lat som jeg er sjuk. Han sitter også bare i en stol og kikker. I stedenfor å ta med barna ut, spør om vi trenger noe i butikken eller noe. Ja jøss som jeg irriterer meg over sambo, beklager!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå