Gå til innhold

planen for helga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har samboer vakt så han får nok endel utrykkninger...men planen er å slappe av, kose oss med god mat og kose med gulljenta.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Også min samboer må på jobb en tur i morgen på formiddagen, men vi har også bare planer om å ta livet fullstendig med ro foran tvn i helga, med mindre vi er så heldige at det blir fødsel, har nemlig termin på tirsdag, og er veldig klar for å komme i gang!! Har venner som inviterer oss med ut å spise, på quiz etc, men formen er ikke tilstede for det, selv om jeg i utgangspunktet er veldig sosial. Skal lage en god middag, ta en varm dusj og kose oss i stua med fyr i peisen og levende lys tenker jeg:o)

Skrevet

Vi skal på O STORE IKEA i morgen, siste innkjøp... Gjett om jeg gleder meg til å gå i kø, stå i kø, og alt det der... Satser på en rolig lørdagskveld, så spørs det om flatpakkene må til pers søndag ;)

Skrevet

Neste helg har jeg blitt mamma til en liten jente, så denne helgen er den siste stille, rolige helgen der vi kan sooooove lenge, ta livet med ro og ha litt kjæreste kvalitetstid! Jeg har bursdag i dag så vi skal bare kose oss i kveld.. i morgen har vi ingen planer for så langt.. søndag skal det snekres litt og bakes litt :)

Skrevet

Gratulerer med dagen da, chellbell:o) Nyt helga og se frem til bursdagsgaven som kommer!!

Skrevet

Tusen takk, babelin! :)

Skrevet

Grattis m dagen, ChellBell! Da får jo du og lillejenta ganske nære bursdager- artig=)

Her er d ingen store planer for helga, skal bare kose oss og slappe av ikveld, og imorgen blir d nok en liten tur på o store IKEA på oss også.. Juhuuu...Kø er gøy.. Så blir d vel litt vasking og rydding, samt pakking av den beryktede fødebagen! Søndag er d familiemiddag.. Ikke de helt store høydepunktene m andre ord..

Skrevet

Satser på å føde i helgen jeg. Håpe håpe. Termin på søndag

Skrevet

Først og fremst, gratulerer med dagen ChellBell :-)

Min plan er å føde i helgen, det vil si.. har ikke termin før neste helg (søndag), men kunne godt tenke meg at snuppa kom nå. Det er jo lov å håpe...

Hvis ikke det blir fødsel skal jeg og samboeren min slappe av. Rart å tenke på at dette kanskje er siste helgen vi har sammen, bare han og jeg... ja, og katten vår da.

Skrevet

Jeg har iallefall ikke planer om å føde i helgen selv om jeg begynner å bli lei og utålmodig. For jeg skal holde bursdagsparty for samboeren min(som han ikke vet om, :-) ) Gleder meg masse til å se fjeset hans når han kommer inn døren og alle vennene hans er samlet for å feire bursdagen hans. Jeg har selvfølgelig sagt til han at han IKKE kan drikke noe alkohol og bare må være hjemme med meg i tilfelle fødselen skulle starte, hehe.

Så jeg tror han kommer til å storkose seg på festen, som blir den siste før vi blir foreldre for første gang:-)

Skrevet

jeg har stoooore planer om å føde! hehe

men det er vanskelig å planlegge... ;)

så det blir vel en heller rolig helg, med mye kos og lek her i huset:)

Skrevet

Har vært på kontroll på sykehuset og blir igangsatt mandag morgen.. Så her i gården blir det å nyte den siste helgen som "bare" kjærester før vi blir foreldre :-) Blir taco og tv i dag.. Sambo skal en tur på jobb i morgen og da skal jeg til frisøren og shoppe litt før vi reiser og henter den nye bilen vår :-) I morgen kveld blir vi nok å dra ut og spise med venner tror jeg.. Sove lange og bare ta det med ro søndag.. Kanskje middag hos svigers før vi drar på kino på kvelden :-) :-) :-) Blir nok lenge til neste kinotur sammen..

Skrevet

Man veit jo aldri når det "siste" helgen blir så man må jo kose seg litt da:)

Vi skal på Wallmans Salonger i kveld vi;) Gleder meg veldig:) synes det er sååå gøy.. Så det blir kos...

Ellers skal vi dra på barnas hus i morgen, hehe... det har han lovet meg(Sambo er litt lei barnas hus, kan du si...:)Skal kjøpe inn småting.. Som regntrekk til vogna osv.. hadde vist glemt å kjøpe det jeg:)

Så skal vi bare slappe av resten... skal på sykehuset å sjekke forstervann osv på mandag morgen, så det blir jo spennende igjen. Var der i dag for sjekk også...

Ser ut som vi får en jente med stor kropp og lite hode... neida, men magemålene var godt over feltet mens hodemålet lå på streken...

Så har begynt å bekymre med for å trykke ut dette nurket jeg nå.. Men men, vi får se hva som skjer....

Ønsker dere alle en god helg:)

Skrevet

Her i huset er det umulig å legge planer ettersom jeg er på 9. dagen over idag.. Forhåpentligvis tilbringer vi helgen på sykehuset ;)

Skrevet

Takk for gratulasjoner :o)

Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR!
Skrevet

På søndag blir det selskap med kaker og pølser for gulljenta vår, hun blir 2år på onsdag:)!

Men håper jo på å føde også da...hmmm...tviler på det...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...