Snasken:) Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 På tide å ta 6 ukers kontrollen hos legen min, men lurer på om det er vanlig å ta med babyen? Greit hvis han sover, men kan fort se at det kan bli veldig slitsomt med en våken baby inne hos legen... Grining osv.. Hva er vanlig??
Honningen Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 ja, jeg tok med babyn. Hvor skulle jeg gjøre av han ellers? Det gikk greit det altså. Skrek litt og sov litt. Legen syns det var gøy å hilse på, siden han skal være legen til babyn også
Gollegompen Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Eg hadde ihvertfall min baby med meg. Hadde ikke noen annen mulighet. Og han skrek stort sett under hele legetimen
Snasken:) Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2008 Takk for svar dere..! Da tar jeg med lillegutt og lar det stå til om han er sutrete og griner. Skal prøve å få time rundt sovetiden hans og håpe på det beste.
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 Var der idag, nå var heldigvis pappan hjemme, så ho ble igjen hjemme... Var fint det og, slippe å tenke på det, selv om det sikkert går bra og!
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 Hadde også med lillegutt, han var helt rolig under legetimen. Satt i bilsetet, noe han har elsket fra dag en!
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 3. oktober 2008 #8 Skrevet 3. oktober 2008 Legen min ble faktisk skuffet da jeg ikke hadde med snuppa! =)
Michka Skrevet 3. oktober 2008 #9 Skrevet 3. oktober 2008 Tøtta mi var hjemme med pappaen sin, og legen ble ganske skuffa for at hun ikkje var med
Trulte76 Skrevet 3. oktober 2008 #10 Skrevet 3. oktober 2008 et spørsmål jeg har tenkt på lenge. sambper er på sjøen og lillegutt er 6 uker nå, må nesten bestille meg time snart. Lurt litt på om jeg kunne ta han med. Da fikk jeg også svar på det
mamma&urokråka Skrevet 3. oktober 2008 #11 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg hadde også med babyen. Gikk til gynekolog jeg da, og de damene som jobbet i resepsjonen ville passe han imens sa de. Var visst veldig vant til at folk tok med seg babyen...
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 3. oktober 2008 #12 Skrevet 3. oktober 2008 Måtte nok pent ha han med ja! Han sovnet under kjøreturen til legen, så jeg tok bare med hele bilstolen inn, og han fortsatte å sove helt til vi var hjemme igjen =)
juhuuuu Skrevet 4. oktober 2008 #13 Skrevet 4. oktober 2008 Hadde ikke barnevakt, så det var ikke noe spørsmål engang - babyen var med. Ikke noe stress. Legen syntes det var kjekt, han. Hvis du ammer så kan du jo satse på det hvis det blir noe grining. Min 6 ukers kontroll var bare "koseprat" uansett, ingen undersøkelser var nødvendig.
Isabella12 Skrevet 4. oktober 2008 #14 Skrevet 4. oktober 2008 Legen min ba meg spesielt om å ta med babyen, tror de synes det er stas å se barna de har fulgt gjennom graviditeten!
lille sprelle Skrevet 4. oktober 2008 #15 Skrevet 4. oktober 2008 hadde med både pappaen og babyen. Hadde ikke klart å frakte meg selv dit - var ikke sterk nok til det. Hadde time på kvelden på sh.
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 4. oktober 2008 #16 Skrevet 4. oktober 2008 Var hos gynekolog på 6 ukers kontroll, og han syntes det var helt greit at jeg hadde jr med meg. Han synes det var moro å se siden han har fulgt meg ganske tett under svangerskapet. Men gutten min skrek under hele kontrollen, så det var tidenes raskeste GU! Var inne på kontoret i hele 4 min! Hihi....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå