råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 ryddet, støvsugde, vasket gulvene og tørket støv tidligere i dag. allerede nå er det støv på tv, veggseksjon, under stuebordet, på kjøkkenbenken osv......JEG BLIR SPRØØØØØØØØØØØØ!!!!!!!! Hva gjør jeg feil.....
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Alt det som virvler opp mens du er i vigør og ikke kommer seg inn i støvsugeren, hehe. Uff, det er fortvilende - har sett det her også; kan støvsuge, vaske og støvsuge igjen, likefullt er det støvete like etter jeg er ferdig...
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Hehe, har samme problem...Husker da jeg først flyttet hjemmefra, trodde at det var noe galt med byen jeg flytta til...Forstod etterhvert at årsaken var at min mor med støv på hjernen ikke var der hele tiden;-)...
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Og støvet kommer fra: Klær, huden vår, eventuelle husdyr,,,,utenfra osv....jo flere man er, jo mere støver man også..hehe....selv erfart...blri aldri støvfritt her, kjemper for å holde det nogen lunde i sjakk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå