jejeje Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg er nå i uke 26. I mitt første svangerskap var jeg ikke plaget av dette. I det siste nå så tror jeg at det er det jeg har. Jeg kjenner ikke at magen blir hardere som jeg har lest. Men det kjennes ut som om jeg nesten får melkesyre i magen. Jeg blir så innmari sliten i magen når jeg går, bøyer meg osv. Kjennes ut som musklene står i spenn på en måte og jeg får ikke slappet av i magen. Ordentlig plagsomt og ubehagelig synes jeg. Høres dette ut som kynnere??
elikatt -mamma til 4- Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Ja det høres ut som kynnere, det er ikke magen som blir hard, det er livmoren, og musklene rundt står på en måte i spenn.
mammatetogansketette:)) Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 Akkurat som jeg vil beskrive det! Kjennes ut som om hele magen har trenet voldsomt hardt Hos meg kan det være slik i timesvis, har fått sjekket "tilstanden" og jeg "bare er sånn", ingen fare.Må bare roe ned litt når det står på sier gynekologen! Er nå i uke 24 og fra ca i uke 18 har det bare øket på. Bedre de siste dagene heldigvis
enda en Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 Er dere sikre på at det ikke er magemusklene? Jeg har det også sånn, men hver gang jeg reiser meg fra sittende eller liggende (spesielt det siste). Om jeg snur meg brått i senga, så "kramper" magemusklene. Kynnerne mine er annerledes, da hardner livmora, og magen "klumper" seg.
my&bebis Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg fikk veldig vondt i magen i natt. Det startet på en måte på siden av magen, oppe ved midja og så gikk det litt nedover, innover langs magen. Var veldig vondt en periode, men så gav det seg etter hvert. Nå i dag kjenner jeg fortsatt at det er noe der, litt ubehag. Når man har kynnere så kjenner man det over hele magen, sant? Så da må det sikkert ha vært noe annet... er litt småbekymret, men bebis sparker i hvert fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå