Gå til innhold

Hvor mange bokklubber er barnet deres medlem i???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sander er bare medlem i barnas bokklubb, og jeg tenkte kanskje jeg skulle melde Linnea inn i en også ? kanskje disney eller no??

hvilken klubber har dere til deres barn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

0 klubber.....jeg liker å kjøpe bøkene hos bokhandleren.

Skrevet

Akkurat nå er 3,5åringe bare medlem i Go'Boken 1-2-3, og go'boken var vel egentlig den vi var mest fornøyd med da hun var mindre også (har prøvd bokklubbens barn baby, barnas egen bokklubb og go'boken).

Skrevet

jo det er jo sant :) men nå er jeg ikke så ofte i byen heller :(

så er det greit å få de tilsendt i posten hehe.....ikke det at jeg tar alle hovedboktilbudene for Sander har ikke så mange bøker ennå :)

hvordan er formen din Den tørre melkekua™? leser på msn at du er kvalm om dagen :(

Skrevet

Vi var med i Bokklubbens barn en stund, men syntes det bare hopet seg opp med bøker etterhvert. Så har gått over til å bestille bøker på nett eller kjøpe i bokhandelen. Men så meldte vi oss inn i Min Første 1-2-3 (Go boken) siden det er vanskelig å finne sånne bøker ellers, bøker med fokus på tall. Har vært veldig fornøyde med den. Er alltid med en bok og en aktivitetsting/spill når pakken dumper ned i postkassa.

Skrevet

ikke medlem i noen.

Skrevet

Ingen. Kjøper bøkene i bokhandelen. Får så mye rart i bokklubbene.

Skrevet

Vi er medlem i go`boken.

Men jeg liiker ikke opplegge dem har med markedsføringen sin!

"Denne boken fremmer barns evne til......" står det om alle bøkene i hovedpakken. Får skikkelig dårlig samvittighet hver gang jeg avbestiller. Noe som nok er meningen med det!

Det er ganske tungvindt å avbestille hos de også.

Men bøkene er virkelig gode! De er kjempekjekke, tilpasset alderstrinnet. Favorittbøkene hennes er fra Go`boken/Sandvik.

Nå har vin funnet en bokhandel som selger samme bøkene, så vi handler heller der.

Ellers så var eldste medlem av Boklubbens barn og Barnas bokklubb.

Disney prøvde vi også. Men der ble vi heller ikke fornøyd. Kjøpstvang da vi ikke fikk avbestilt og bøkene var etter min mening ikke verdt prisen!

Holder en knapp på bokhandel til syvende og sist jeg også.

Barn elsker jo å lese de samme bøkene igjen og igjen - så det gjør nok ikke noe for dem at det ikke blir kjøpt nye så ofte!

Skrevet

disney klubben. får bok og cd. kjempekjekt både for han på 4 og han på 2. digger å høre på eventyr begge to og å se i bøkene:-)

Skrevet

Ingen!!! Gidder ikke ta meg råd til noe slik. Enten er det ingen kjøeplikt, men må være medlem ett år, ellers er det 5 bøker som MÅ kjøpes.

Uansett, er det bøker vi vil ha kjøper jeg det heller i butikken. Vi handler ikke så mye slik utenom jul/bursdag og da ønsker de seg det av besteforeldre/tanter o.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...