Cat.68 Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Hvordan var det? og fann dem ut noe av det? Skal gjøre dette den 21 oktober.Er litt spent føler jeg.
Cat.68 Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2008 Å opp igjen. Det må da være noen som vært borti dette ??
Herlige barn har jeg fått Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Har tatt nevrografi for endel år tilbake, det er en undersøkelse der de setter på elektroder der man skal undersøke om en nerve kan ha skade. Deretter setter de på strøm, litt først for så og øke på. Jeg trodde at der man hadde smerter var mindre vondt enn på den friske delen, men det var dobbelt så vondt. Man får ikke noe smertestillende og vanligvis gies 10-20 støt pr elektrodepunkt som også øker i styrke. Jeg synes ikke bare det var ubehagelig, men jeg holdt på og begynne og gråte også.Men smertene er over straks strømstøtene er over. Lykke til!
M@mm@ til mine barn Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 Vi har tatt dette på Kristoffer.
Cat.68 Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2008 kan jeg spørre hva du undersøktes for og hva de fant ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå