Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Jobber i et svært mannsdominert yrke for tiden, og det er sånne handymenn.. Her er det da en skikkelig type.. snakker dansk, som jeg elsker, og han er bare så herlig!! Kjekk og sjarmerende, og litt røff bamse.. Han kommer innom meg på tur og inn av sitt kontor, og jeg er ofte innom hans (han har kontor kombinert med noe annet så er folk der hele tida) Såå betatt!! Men han er gift og nydelige barn, og jeg er gift.. Gjør jo ingenting med det - men jammen godt å få fortalt det til noen
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Ja, men tror det er normalt å være litt betatt av andre selv om man er godt gift. Har gjennom et 7 år langt/kort forhold vært betatt av et par andre stykker. Men aldri hatt lyst til å gjøre noe med det. Elsker jo mannen :-) Dessuten går jo disse småforelskelsene over... og det gjør ikke kjærligheten til mannen min. Betatt ser jeg på som når man liker førsteinntrykket av en person på en måte... Litt mer enn sånn vanlig "liker" da, men at det ikke stikker så veldig dypt på en måte...
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Er nok ikke så unormalt dette. Men hold deg i tøylene jente, hehe!!!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Hi her.. Tar meg selv i å lure om jeg ville gjort så mye motstand liksom. Men kjenner jo meg selv så godt at jeg vet det går over. Hvis jeg derimot ligger våken om natten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå