HegeAE Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Liberoklubben i samarbeid med Lindex Apoteket si babypakke (Trenger ikkje registrere seg på nett, kan gjerast på apoteket) Rimis babypakker Reflex si gratis bleiebøtte Med desse 3 pakkene så trenger ein jo ikkje kjøpe inn bleier med det første. Men, jammen kor små desse nyfødtbleiene er da. Reine dukkebleier. I vertfall dei aller minste bleiene. Så de med jenter som leiker med dukker. Rimelige dukkebleier vil eg nok seie.... + ein liten oversikt over det andre vi kan få gratis. http://www.gjerrigknark.com/index.php?valg=side&kategori=13&side=1&antall=16&sortering=Add_Date Eg har allereie Apoteket si og Libero si. Det er babyleike oppi dei begge to og bleier. Apoteket har Pampersbleier....
cyberkit *fødeklar* Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Man får jo sånn derre babypakke fra Sandvik også Oppi der ligger det blant annet et gavekort på en bleiepakke man kan hente på Rema
Ludviginne - mamma!! Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Også har du jo gratis fotografering på Fame da, ikke at det er en babypakke, men noe artig å gjøre sammen med blivende far
cyberkit *fødeklar* Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Det kjipe med Fame er at nærmeste studio er over 3 timer unna oss, selv om de reklamerer for at de har studio over hele landet..
HegeAE Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2008 og attpåtil er dei veldig dyre som fotograf. Ein får kun eit bilete i ramme gratis. Alt det andre må ein betale for. Og Famefotografene må ein kjøpe ramme og. Skal ein ha ei cd-plate med full oppløysning koster det over 15000 kr med full rettigheiter. ca 5500 kr for komprimerte bileter som er vanskeleg å forstørre. Billigare å gå til ein vanleg fotograf, noko eg kjem til å gjere med å ta søskenbilete.
HegeAE Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2008 Eg må finne fram den lappen. For det er visst lenge sidan eg fekk den pakka ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå