Gå til innhold

Oversikt over gratis babypakker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liberoklubben i samarbeid med Lindex

Apoteket si babypakke (Trenger ikkje registrere seg på nett, kan gjerast på apoteket)

Rimis babypakker

Reflex si gratis bleiebøtte

Med desse 3 pakkene så trenger ein jo ikkje kjøpe inn bleier med det første. Men, jammen kor små desse nyfødtbleiene er da. Reine dukkebleier. I vertfall dei aller minste bleiene. Så de med jenter som leiker med dukker. Rimelige dukkebleier vil eg nok seie.... :)

+ ein liten oversikt over det andre vi kan få gratis.

http://www.gjerrigknark.com/index.php?valg=side&kategori=13&side=1&antall=16&sortering=Add_Date

Eg har allereie Apoteket si og Libero si. Det er babyleike oppi dei begge to og bleier. Apoteket har Pampersbleier....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man får jo sånn derre babypakke fra Sandvik også :)

Oppi der ligger det blant annet et gavekort på en bleiepakke man kan hente på Rema :)

Skrevet

Også har du jo gratis fotografering på Fame da, ikke at det er en babypakke, men noe artig å gjøre sammen med blivende far :)

Skrevet

Det kjipe med Fame er at nærmeste studio er over 3 timer unna oss, selv om de reklamerer for at de har studio over hele landet..

Skrevet

og attpåtil er dei veldig dyre som fotograf. Ein får kun eit bilete i ramme gratis. Alt det andre må ein betale for. Og Famefotografene må ein kjøpe ramme og. Skal ein ha ei cd-plate med full oppløysning koster det over 15000 kr med full rettigheiter. ca 5500 kr for komprimerte bileter som er vanskeleg å forstørre. Billigare å gå til ein vanleg fotograf, noko eg kjem til å gjere med å ta søskenbilete. :)

Skrevet

Eg må finne fram den lappen. For det er visst lenge sidan eg fekk den pakka ja. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...