Gå til innhold

Jeg har organisert rote-bode! Bare se!

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://tinkerbelle.blogg.no/

weee.. har fått mitt eget lille liksom walk-in closet! Jippi.

Hehe, den er litt rotete enda da.. men vet ikke om jeg tør flytte all julepynten til uteboden. Tenk om det kommer mus!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

grrr..rotebodeN!

Skrevet

Vil du komme å ta kjelleren min også med det samme? *sukk*

Kjempefint ble det :o)

Skrevet

Så flink :o)

Kikket på et annet blogginnlegg du hadde skrevet, og jeg likte den hårsveisen din :o)

Skrevet

hihi, ja klart det!

det tok grusomt lang tid. Først måtte jeg kjøre et helt lass på gjenvninningen før jeg engang kom inn i boden. Seriøst. Det var helt jævlig der inne. Værre enn du ser på sånne opp-pussingsprogrammer osv. Brrr.

Skrevet

den tørre!

ah, takk. Hvordan går det med deg. har spiren begynte å få vekta til å krype oppover eller? Og går det bra med lavkarbo?

Skrevet

Ja, man må nesten ta sånne ting en dag da gjenvinning og Fretex er åpne, hehe. Kjelleren vår blir vel et helt helgeprosjekt tenker jeg - ironisk nok siden vi bare har bodd her i 4 år og "organisert" kjelleren 2 ganger allerede. Merkelig med sånne rom som ikke er oppholdsrom; det er altfor lett å bare slenge ting fra seg. Loftet derimot holder seg sånn noenlunde men det er sikkert bare fordi det er klønete å komme til, haha.

Skrevet

Apropos feilskriving av rote-bode - trodde først du snakket om organisering av rote-hode og tenkte at det var jaggu litt av en bragd, hehe :o)

Skrevet

Du har jammen vært flink! Jeg har ikke mannet meg opp til å begynne ennå, men så har jeg tre! boder i kjelleren også da....

Over til tipset:

Er det høyt nok under taket til at du kan montere hyller på veggen som disse stativene kan stå under? Da kan julepynten og andre ting som er sjelden brukt stå oppunder taket, og du får mer gulvplass der inne.

Skrevet

mamma

ja jeg har tenkt på det, men det er sånne forbanna gipsvegger så det er så mye pes å snekre opp hyller som skal bære tungt. men jeg skal helt klart vurdere det!! :D

Gjest Sauen er på tjukka igjen=)
Skrevet

Vi disponerer en bod i kjelleren i blokken, og har i dag ryddet ut dritten til de som bodde her før oss. Mye dritt å finne der - ihvertfall 50 sprøytespisser, inkassoregninger på flere hundre tusen, gamle klær, lottokuponger, bind og tamponger, you name it. Men nå er det ryddig, endelig! Nå skal det vaskes og sprites hundre ganger før tingene våre skal ned der... vi er flinke, og det er du også=)

Skrevet

Joa, det går hehe......... er kvalm mesteparten av dagen :-s

Jeg sjekka vekta her om dagen og da hadde jeg gått opp 1 kg (er 8 uker på vei til mandag). Kroppen min hungrer etter litt mere mat enn bare lavkarbo, men jeg prøver så godt jeg kan.

Har ikke så mye lyst på søtsaker så det er jo bra, men har ikke lyst på så mye mat heller...... derimot må jeg ha salte ting. Så i helga som var skeia jeg ut med sprø mix (salt).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...