Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Unge alenemødre for penger av staten så de får tatt seg en utdannelse. ( Sånn til å bo og sånn...) Jeg som også er ung mor, skjønner ikke hvordan jeg skal klare og få ferdig min, for jeg har samboer, og hvis ikke jeg har jobb så klarer vi oss ikke bare med hans inntekt. Kunne jo tatt kveldsskole, men da vil jeg jo ikke ha noe tid med sønnen min utenom i helgene. Virker som om du er ung, så har du faktisk en fordel om du er alene... Syntes dette blir helt feil. Kan hende jeg har feil også. Noen gode råd til hvordan få til dette? Får nok mye drittsvar, men det får bare være.. Takk på forhånd til de som kommer med noen gode råd:)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Hei!Jeg tenker likt som deg. Er 24år og har ikke gjort meg ferdig med utdannelse.Kunne godt tenkt meg å studere videre,men ser ikke ut til at vi får råd til det. Har også samboer.Nesten som om vi blir straffet fordi vi har samboere.Eneste jeg kan gjore,er å studere og ha deltids jobb utenom,men da blir det jo null tid til småen..
Lillemus&mamma'n Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Det der har jeg også tenkt en del på! Blir absolutt ikke noen ung mor selv, og har det bra økonomisk, men det går jo an å være litt solidarisk... ; ) Synes det er så råttent gjort at hvis man er et ærlig par, kommer man mye dårligere ut av det enn hvis man er alene eller ljuger om at man er alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå