Gå til innhold

bare noen ord..

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er jeg 23 uker på vei og jeg koser meg med graviditeten. Har en gutt på snart 4 år fra før så jeg har endel utstyr. Det eneste jeg går å småhandler , er klær:) har begynt å handle endel klær nå og det er så koselig. Har fått vite at babyen i magen er jente men tørr ikke kjøpe rosa av den grunn. kjøper alt i brunt, beige, orange, grønt og hvitt. Det går til begge kjønn. Eneste litt dyre vi skal kjøpe utenom klær og toalettsaker er babybjørn vippestol. den hadde jeg forrige gang (men solgte den til ei venninne) og jeg var super fornøyd, så det skal jeg helt klart investere i nå også:)

Babyen er mye aktiv gjennom hele dagen, kjenner spark, mest på kvelden. Jeg er hundre prosent sykemeldt pga mye belastning i jobben og er det fram til fødsel. så jeg går hjemme og pusler med min scrapbooking, kortlaging , babyalbumlaging og litt strikking/hekling. Storkoser meg og nyter tilværelsen, da jeg vet jeg har hektiske tider i møte:) Sønnen min er av det rolige slaget og lett å ha med å gjøre ...så jeg føler meg nesten litt bortskjemt:) hhihi

Livet er herlig akkurat nå....

ville bare dele disse tankene....

Flere som går hjemme og koser seg og trives med det??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...