♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg tenker å kjøpe lekekjøkken til gutten min i julegave, men ble så i tvil om hvilket jeg skal kjøpe... På lekebutikken hadde de OBH Nordica, og Fisherprice sitt, noen som har råd for eller imot noen av dem?
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. oktober 2008 Gutten er ca 1,5år til jul..
Mockanin Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Minsten her har Fisherprice sitt. Stødig og lekekjøkken som ser ut til å tåle litt. Tror ikke jeg har sett OBH sitt. Men før dette så hadde han et skikkelig drittkjøkken som var myk i plasten og vinglete. Bikka over hver gang han tok i det. Det gikk rett på dynga. Vi planlegger og kvitte oss med det minsten har nå. Han leker ikke så mye med det og i tillegg tar det litt plass på det lille rommet hans.
linneha Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Vi har brio sin lekekomfyr av tre. Den er enkel og av god kvalitet, men stekepanner og utstyr må man kjøpe i tillegg. Tror de koster 3-400 kr. Jenta vår elsker den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå