Kasandra 1pp etter MA Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Ååå jeg er såå glad vet ikke hva jeg skal gjøre he he Samboeren min er på jobb enda,og jeg nevnte for han sent igår kveld om mine symptomer,endelig fikk jeg bekrefta mistanken min . Gleder meg til å si det til han,har lagt CB med blått kryss i skapet hans på badet. Da var det kanske ikke så rart at jeg har holdt på og sovne på jobben flere ganger denne uka.og livmoren min er så øm i dag,og det er ubehagelig og stramme inn magen og det er et tegn jeg har testet tidligere jeg har vært gravid og stemt hver gang,et tips til dere som fortsatt lurer på om dere er gravide. Her er mine symptomer EKstremt trøtt ca en uke før ikm,tåkesyn Såre brystvorter,og større brystvorter,hårsekken rundt har vært tydelig lenge,brystene er tyngre Øm livmor kjente jeg idag,har ellers hatt mensmurringer 1 uke noe jeg ikke får før mens bryter ut Vondt imagen Hard og løs mage Sulten hele tiden Den fæle PMS jeg har før mens,forsvant Tar veldig lett til tårene for ingenting Hovne fingre Ønsker dere lykke til med prøvinga,håper dere blir gravide snart:) Dette var min 1 pp og fikk også tredjemann på 1 forsøk så jeg føler meg heldig. Da var nr 4 på vei,og det har ikke sunket inn enda
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 GRATULERER SÅÅÅ MYE )))) Kjekt at det klffer i først pp. Lykke til videre. Håper enda jeg kan være med deg inn i juniklubben :-) Tester på ny i morgen tidlig med CB digital (eller CB brutal) som jeg også kaller den :-)
påtjukken Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 oi.. gratulerer:) og lykke til i sv.skapet:)
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Gratulerer så mye ))))
Troika-3blå Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Gratulerer så masse! Her går vi og venter i spenning en ukes tid til før vi vet noe mer...
Kasandra 1pp etter MA Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2008 TUSEN TAKK dere Lager yndlingsmiddagen til gubben min,han vet fortsatt ikke at han skal bli pappa igjen,gleder meg til å fortelle han det. Håper jeg ser dere inne på 1 trimester snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå