Gjest Trollbundet Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Sønnen min tok stivkrampe i går.og i dag har han feber,kom hjem fra skolen tidligere.Han har 38.25 c.Kan det være etter vaksina eller? Og så sier han at han er litt kvalm.
Gjest -<<- Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 "Smerte, rødme og hevelse rundt injeksjonsstedet. Lett feber. Allergiske reaksjoner" er aktuelle bivirkninger i følge felleskatalogen.
Gjest Trollbundet Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Allergiske reaksjoner?? På hvilken måte kan den allergien vises på da?
Gjest -<<- Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Det stod der ingenting om. Men i følge lommelegen vil en allergisk reaksjon på tetanusvaksinering være en straksreaksjon og behandles på stedet, ikke noe som kommer dagen derpå. Det du beskriver kan sikkert være en vaksinereaksjon, og høres ganske normalt ut. Eller han kan bare hangle som så mange gjør på denne årstiden. Og jeg er ikke helsepersonell altså, så strengt tatt bør du ikke ta noe jeg sier for god fisk. =)
Gjest Trollbundet Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 Ok:).Ja,regner med det er bivirkninger.Siden det kom dagen etter.Han er bare litt småkvalm sier han (kan ikke være store kvalmen ihvertfall,siden han vil ha godterier:)) og har litt feber.Han fikk en paracet.Da forsvinner vel den feberen fort.Men han er ganske slapp også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå