Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 fikk se et lite hjerte banke! Men gynokologen jeg var hos mente jeg var 1 uke kortere enn det jeg trodde selv. Etter mens termin er jeg 7 uker i deg,han mente jeg bare var 6. Hvordan er dette mulig da...Har helt regelmessige mens og kjenner når jeg har eggløsning... 0,5 cm var den lille...og det tilsvarte visst uke 6... Noen som har opplevd det samme?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg mener å ha lest et sted at egget liksom kan ligge litt i dvale i begynnelsen. At utviklingen ikke går like fort i starten hos alle. Dette skulle vist også forklare de som blir gravide mens mannen er borte. ;-)
scoobydo Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Hei! Fosteret vokser forskjellig i begynnelsen, er derfor man ikke setter termin før i uke 18... Jeg var på tidlig Ul da jeg var 7+5, fosteret var da 6 mm og legen mente jeg var bare 6+0... var på ny UL en uke senere da var fosteret 1,6 cm og tilsvarte ca 8 uker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå