ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Min tilkomne mener detholder, da han ikke vil ha det så formelt. Gifter oss i Thailand i jula og har med nærmeste fam, og har vennefest 2 mnd etterpå.. Men er ikke invitasjon på mail litt kjipt da? Selvsagt litt jobb å finne postadr. til alle (har mail adr.), men ingen umulig jobb heller Hva synes dere?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Da er jeg redd ikke alle får det med seg. Desuten er jo invitasjon i posten mye koseligere da. Vi gifter oss i utlandet også. Vi har laget mega-store postkort (fra vistaprint.no) Bilde av en strand og teksten "vi sa ja under ...... palmer" og datoen. Så da kan vi sende dem som kort fra der vi er. Å skrive det vi vil på baksiden. Dere kan jo finne postkort i thailand. Ikke fult så formeldt som standar bryllupsinvit. men ikke så enkelt som e-post.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 syns det blir litt upersonlig jeg da....
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2008 Ja, det er det jeg mener også Derfor tok jeg saken i egne hender i går, og laget invitasjoner mens sambo var på jobb. Han kunne jo ikke si nei til "verket" mitt, når han kom hjem og fikk se det. Veldig fornyde begge to faktsisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå