Gå til innhold

Hvordan går det med mai - 09 planleggerne?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hadde vært moro å hørt åssen det stod til med planleggingen, hva som er i boks ++:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Det eneste jeg har gjordt er å booke kirke og lokale. Kommer meg liksom ikke i gang med resten jeg... Føler tiden plutselig løper avgårde her, må vel snart se å få gjordt noe mer... Gifter oss forresten 30 mai.

Skrevet

Jeg har booket vielsessted og selskapslokale, kjøpt brudekjole + tilbehør. bestilt fotograf. Funnet litt sanger og diktet sang til den kommende mannen :-) Gifter meg 2.mai.

Skrevet

Ingenting. Stresser heller ikke med det! Bør vel finne meg kjole snart. Skal på tinghuset, og ha festen hjemme. Har stoooor stue.

• 4 uker senere...
Skrevet

me har d mesta i boks;) gifte oss 30.mai;) bare invitasjoner og bordkort igjen... godt ka så e gjort:)

Skrevet

hei!

vi gifter oss også 30 mai og har vertfall det viktigste i boks, stresser ikke enda...

har ordnet:

lokaler

kirken

toastmaster

mat osv er nesten i boks(mor skal lage)

kjolen+sko og slør er kjøpt

troor jeg har funnet fargetema+blomster

frisør er booket

brudesuiten er booket

fotograf er ordnet

Skrevet

9 mai skal vi gifte oss:)

eneste jeg har årdnet er kirke og lokale.

vet faktisk ikke hvem jeg skal be heller riktig ennå, har liksom lagt hele prosjektet på hylla rett å slett. Men må vell ta d fram igjen når jeg får tid.

• 3 uker senere...
Skrevet

Eneste som er klart hos oss er at kjolen er bestilt - og brudepiken er klar=)

Har begynt å lage forslag til invitasjoner, men ikke bestemt oss for hvilke vi skal bruke ennå, Skal lage at selv. Farger blir kremhvitt og latte, samt sølv. Vi har valgt farger utifra bilen vi skal kjøre=) Eier en veteranbil selv som vi vil bruke.

Har fått datoer fra kirken, men venter på svar fra en prest i annen kirke som skal vie oss. Men bryllupet blir 2, 9 eller 16 mai!

Har sjekket ut lokaler, så kirke, prest og lokaler vil være klart på fredag (håper jeg!!)

Hmmm.. Burde jeg begynne å forte meg snart mon tro??

Skrevet

hei:) jeg stresser heller ikke med forberedelsene - alt vil bli fiksa:) vi har ordna med mye, men sånn som klær og mat har jeg ikke tenkt på enda... eller, har ideer da men ikke vært å sett på utvalget i butikk enda da. hva skal dere andre ha til meny? har også funnet ark jeg vil bruke i innbyd, så nå er det bare å lage noen forslag - og forhåpentligvis blir det bra:) er søren med ikke lett!!hva har dere andre tenkt i forbindelse med innbydelse? vi gifter oss 30mai:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...