Bonanza Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Har et noe fjernt spm, men fungerer livmoren som en "trakt "opp til livmorhalsen, sånn at sædcellene ikke kommer noen annen vei enn inn i livmoren eller selvfølgelig dør i det sure sekretet i vagina??
***Juanita*** Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Livmorhalsen er nederst og sædcellene svømmer gjennom den og inn i livmoren. Eller de dør før de kommer så langt.
Bonanza Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2008 He he sorry, for se nå at jeg har stokket litt om på ordene (røøødme!!!). Vet jo at livmorhalsen er nederst og sånn, mente vel om vagina, livmortapp, livmorhals og selv livmor er et sammenhengende "rør",med de ulike anatomiske avgensingene, slik at spermiene er "dømt" til å komme riktig(hvis de da ikke dør på veien eller noe da). Jeg fikk beskjed av en gynekolog om at jeg hadde en "merkelig" livmor, altså veldig skjev( v.side ligger den). men har jo fått et barn(3,5)år, men vet ikke om livmora har blitt skakkjørt etter svangerskap eller om den alltid har vært sånn.(rødmer igjen)!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå