råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 her er det annen hver time på dagen og omtrent i et fra kl.21 til kl.0100.
anette&tutta mari :) Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 De siste ukene har jeg merket at hun spiser sjeldere på dagen, men da lengre av gangen (men fortsatt bare fra en pupp, jeg har visstnok "fløtepupp" i følge mormor . . hehe). Skal vi se.. idag f.eks. Spiste kl 05:30 og kl 07:30, og så når vi sto opp 09:00 (spiste lite halv åtte). Så gikk vi lang tur og var tilbake kl 11:30 og da spiste hun lenge. Så ca annenhver time her også da + +. Om kvelden går det gjerne bare en halvtime mellom hver gang, dette starter ca kl 18. Så legger vi henne og hun får en siste "sup" sånn ca kl 19:30-20:00. Så spiser hun to ganger i løpet av natta.
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Da har vi det ganske så likt - i alle fall på kveldene! Lillegutt spiser ca hver 3. time på dagen - noen ganger oftere. På kveldstid går det så og si i ett frem til han sovner for natten, noe som kan skje alt fra kl 12 til 0200 (oftere sent enn tidlig!!). Han blir 8 uker på mandag.
herola Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Fløtepupp? Jeg ammer også bare fra en pupp for tiden, hun vil ikke ha den andre... Hvordan går det med produksjonen i den andre puppen?
anette&tutta mari :) Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 det går supert det. altså jeg bytter på pupp annenhver gang hun spiser da, men gir bare fra en pupp under hvert måltid. fløtepupp ja.. jenta er god og runf for å si det sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå