Gå til innhold

Hvordan klare seg uten komfyr i 5 dager????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhhhhh, nå er jeg sint og lei meg.... Komfyren min valgt å ta helg når jeg skulle koke melkevann til gutta. Noe må ha hent for sikringen gikk og så var den død. Tenkte det var overopphettningsskyddet som slo inn, men nei da - like død etter 2 timer! :( Så nå må vi klare oss uten komfyr til onsdag, for først da har Miele ledig servicemann. Helt utrolig at de ikke kan komme raskere. Nå er jeg bare glad for at vi ikke skal ha selskap ikveld (mannen min har bursdag) eller gjester og barnedåp (det skal vi neste helg).

Og så er jeg kjempeglad over at vi ønsket oss og fikk en separat induksjonskokeplate i julegave, slik at vi kunne koke pinnekjøtt. Den er nå på kjøkkenbenken og i bruk - trenger ju mye kokt vann til guttene som skal ha 5-6 flasker melk hver dag.

Vi skal nok klare oss men det blir ingen storslåtte middager i helgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjedelig! Du er nå ikke helt hjelpesløs som har egen plate og greier, men det blir jo litt stusselig som du sier... Her i huset måtte vi ha dratt fram stormkjøkkenet :) Eller kanskje grillsesongen ikke er helt over, tji-hi

Skrevet

Vi bruker vannkoker til melkevannet vi...

Skrevet

Å neiii, så uheldig du er! Man merker hvor avhengig man er av ting når man har små barn! Må si jeg synes det er utrolig dårlig av Miele... når man først kjøper deres produkter så kan de jo godt følge dem opp også!!! Hadde kranglet meg til at de skal komme før, jeg! :)

Skrevet

heihei.

Har du micro? trenger du å låne min?

Skrevet

Tusen takk men vi har mikro. Og så har vi noen ferdige middager i fysern så det skal nok gå fint. Gassgrill har vi og hvis det slutter å regne ;)

Klem, klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...