mamma'n til ina og ada;o) Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Er det noen som har opplevd at barnet har fått en stor og hoven klump der tannen kommer og at det blør litt? Har ei som har en stor klum som er hoven der som hjørne tanna oppe kommer. Var hos legen med hu og de sa det bare var tannen, men jeg syns dette var litt ekkelt jeg. Men de sa det ikke var betennelse og da hadde hu vel vært mer dårlig med feber og sånn.
mamma'n til ina og ada;o) Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. oktober 2008 Ingen som har opplevd dette som kan trøste meg litt med at det går bra ;o)
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Gutten vaar har et par ganger faatt stygge blaa kuler som har vaert hovne og vonde,men det gikk helt fint. Legen din har nok rett :-) *troeste troeste*
mamma'n til ina og ada;o) Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2008 Ååå, så godt å høre, det er litt lettere når man hører fra andre at det faktisk kan forekomme slike ting.
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Min baby hadde også det. gikk vekk når tannen kom opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå