ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Gifter oss i Thailand i jula. Jeg har en tendens til å bli fort solbrent de foerste dagene i sola, og jeg har liten lyst til å se ut som en gris på bryllupsdagen:) Er i utg.punktet ikke så for solarium, men burde jeg likevel ta det foer vi drar? Hvor ofte? Eller er det andre måter å legge grunnlag på?
Bananikakao'n Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Sies det ikke at solarium bruner på et annet nivå i huden så du blir akkurat like brent når du kommer i naturlig sol? Men klart, det synes vel ikke like godt at man er solbrent på gyllen hud som på hvit hud.. Jeg ville nok tatt litt sol først uansett ja:) Deilig er det og!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2008 Ja, må jo uansett smoere meg med hoey faktor der nede...
trulto1 Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 ka med å spraye deg før du reiser eller der nede, da slipper du å styre med solarium. da er du litt gyllen sjølv om du har høy solfaktor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå