Bunnies by night Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Hvor kan jeg få tak i gode heldresser til 6mnd baby? Synes det er så praktisk med heldresser når de ligger å leker på gulvet. Ser at endel av de dyrere merkene har, men hvis det finnes hos noen av de billigere kjedebutikkene så velger jeg heller det:)
Sivalur Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg kjøpte en på cubus for to år siden hvertfall, så de har det vel rundt omkring vil jeg tippe.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 Lindex og cubus har vel noe. Jeg er veldig glad i IdaT sine, synes ikke de er så dyre. Koster vel 149,- Jeg kjøpte nettopp 2 stk til jentungen på 2,5 Bestilte fra www.filabel.dk De har tilbud på en god del, og med momsen trukket av så ble det ca 80 danske kroner per dress, pluss porto i tillegg.
Bunnies by night Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2008 Tusen takk for tipset:)
max32 Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 www.barnegarderoben.no har halv pris på alt. Der finner du sikkert noen.
Bunnies by night Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2008 Har nå gått til innkjøp - var mye bra og rimelig der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå