ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Gifter oss i Thailand i jula. Jeg har en tendens til å bli fort solbrent de foerste dagene i sola, og jeg har liten lyst til å se ut som en gris på bryllupsdagen:) Er i utg.punktet ikke så for solarium, men burde jeg likevel ta det foer vi drar? Hvor ofte? Eller er det andre måter å legge grunnlag på?
Sivalur Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Du får ikke grunnlag for å unngå å bli solbrent med solarium. Eneste måten å unngå å bli solbrent på, er å smøre seg ofte nok med høy nok faktor. Hvis du tar litt solarium før dere drar, slik at du alt har litt farge, så blir du ikke så 'desperat' etter å få farge at du glemmer å smøre deg...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2008 Ja, må uansett smoere meg med hoey faktor...
2 Sommerbarn Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Enig med sivalur. Du kan bli brent selv om du har tatt solarium her hjemme. Det beste er nok å ta solarium her til den fargen du ønsker (hvis du vil se litt brunere ut enn vanlig på bryllupsbildene) og smør deg med høy faktorkrem der nede. Det finnes nå "gele"solkremer som ikke føler klisne og ekle. Jeg brukte det når vi var på ferie. Merket ikke at jeg brukte solkrem, ikke luktet jeg kokos heller ;-) Absolutt å anbefale.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2008 Takk for tips! Husker du merket?
2 Sommerbarn Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 Fant flaska :-) Garnier, Ambre Solaire, clear protect. (Transparent protection body spray) Den er kjempegod.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. oktober 2008 Takk Den har jeg faktisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå