Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 invitasjonene skal være ganske enkle,men selvsagt litt stil over d allikevel. Kortene er 9x19cm. Grønn. Men tenkte for å gjøre d litt mer på invitasjonene, så klipper jeg og limer på cremehvitt papir oppå d grønne, men mindre i størrelsen. Tenkte at jeg da kunne bruke en grønn skrift, samme fargen som d grønne papiret, Må jo da ha monogrammet i grønt også..eller?
Bananikakao'n Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 En mørkere grønn igjen, ville det vært noe? Skal det stå noe utenpå det hvite? Og i hvilken farge? Velger dere å skrive "Invitasjon" med svart, ser jeg ikke at det er noe i veien for å ha svart monogram også. Dere skal ikke ha i noe gull eller sølv? Da kunne dere jo evt trykket monogrammet i det.
Bananikakao'n Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Eller hvamed å stanse det ut? Er det ikke det det heter? Sånn at dere presser det ut til 3D liksom. Man får kjøpt sånn maskin til rundt 600,- mener jeg.
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2008 skal ha tema fargene, grønn, hvit og sølv. Så der sa du noe ja, kanskje i sølv veit ikke helt hvor jeg skal ha monogrammet ennå, må prøve meg fram, om d blir på d grønne eller d hvite på invitasjonen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå