Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 trenger litt hjelp her....MÅ pakke nå snart...så kom med tips til hva jeg bør ha med på sykehuset:) Ting og klær til meg, klær ol til babyen og hva jeg skal ha i toalettvesken osv osv...redd for å glemme noe:) hva har dere pakket??
mamarama og lille banan Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 veska mi med helsekort og andre relevante papirer, lommebok, lypsyl, almanakk, mobil o.l. et par løse og ledige bukser, topper og gensere 3-4 stoore truser 2 amme-bh'er ullsokker 3 par vanlige sokker crocs (sko som tåler å brukes i dusjen) ammeinnlegg i ull ammeinnlegg i papir morgenkåpe kamera med lader og ledig plass på minnebrikke lader til mobil småpenger til kiosk/parkering hårføner til å tørke seg nedentil med etter dobesøk/dusjing tykke bind "vanlige" toalettsaker og sminke bok å lese i i-pod til pappen i ventetiden, evt til meg to-tre bodyer i 50/56 strømpebukse i 50/56 bomullslue i 50 ull-lue i 56 bukse i 56 sokker i 50/56 ull-pledd til baby bilstol mamma tar med hentesett i ull pappaen pakker et par skift med undertøy, et klesskift, penger, mobil med lader +++ vet ikke om jeg har alt her, men vi bor bare ti min kjøring unna sykehuset, så er ingen krise om noe blir glemt
*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Anbefaler også å ta med et par ruller med godt og mykt dopapir! Er ikke alltid så behaglig med det tynne stive dopapiret etter en fødsel =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå