Gå til innhold

En uke igjen til 2 trimester..!!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

var 11 uker i går, så er nå inne i min 12 uke ! Hurra ! Noen flere ? Ha en strålende helg!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg henger hakk i helene. På søndag har jeg 11 uker. Begynner 12. på mandag. Da skal jeg på første legetime.

Skrevet

Er også 11 uker på søndag :) Gleder meg veldig til 1 trimester er over :)

Skrevet

jeg var også 11 uker på vei igår, og går da i min 12 uke nå:):):) gleder meg masse!! håper også av at kvalmen og oppkasten slutter nå.. ganske lei av det!

hipp hurra for gode tider fremover:)

Skrevet

jeg er 11+5 eller mors uke 12,gleder meg til jeg er over den første målstreken......har kjøpt meg doppler som jeg har stor glede av,med den har jeg hørt hjerte slå siden uke 10;)

Skrevet

jeg er 11+2 i dag!;) gleder meg masse.. har sett hjertet slå på ul og fikk høre hjertelyden hos legen i dag!;)

Skrevet

kankan: hvor har du kjøpt doppler hen? vil gjerne skaffe meg sånn, men vet ikke hvor:)

Skrevet

HEJ88! Jeg kjøpte doppleren brukt på Finn.no,betalte 500kr å den er verdt hver eneste krone.....

Skrevet

jeg har også bare 1 uke igjen...er 11 fullgåtte uker i dag:)

Skrevet

Jeg er 11+4 i dag.. Skal bli godt og komme over i andre trimester.. Men vriker som dette svangerskapet kan gå en anelse fort ja.. Synes jeg fikk positiv test i går jeg.. hehe. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...