Gå til innhold

Dere som har prøvd billigtester...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånne strips liksom. Hvordan funket de på dere? Tok dere de før eller etter ikm? Viste de riktig med en gang? Takk for svar. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eggløsningstestene fikk jeg aldri noe positivt svar på, til tross for at jeg hadde eggløsning.

Graviditetstestene fungerte fint, tok noen 2 dager før ikm og de var positive, det stemte bra det:)

Skrevet

Jeg prøvde de stavene. Fikk svaaaaak strek, måtte ta testen om igjen med CB, og den var helt klart positiv. Så min erfaring er at de bare skaper frustrasjon... :-)

Skrevet

Jeg har også forsøkt de billig-stavene, og har hittill fått svakt strek, da skjønner jeg hvorfor.. Men for meg har de funket bra, spesielt med mitt forbruk, hehe.. ( 10 stk for 185 kr inkl porto). Men man kan kanskje altså belage seg på et svakt strek .. Ikke for det, jeg var vel tidlig ute med å teste..

Skrevet

Har også brukt gavitestene. Funket som bare det. Viste negativt hver gang, og det stemmer forløpig...:(

Skrevet

Sist jeg var gravid slo de ikke ut før jeg var fire-fem dager over IKM. Da hadde de en veldig svak strek.Men en strek er jo en strek....

Skrevet

Jeg har bare prøvd stavtestene, de funket som bare det. :) Vet ikke når jeg testet i forhold til IKM, da... Visste ikke når IKM var, pga hadde akkurat sluttet på p-piller. Viste knall positivt med en gang, så var nok kanskje litt over IKM...

Skrevet

Jeg har testet positivt to ganger med de, begge gangene en dag før IKM. Superfornøyd=:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...