Ceccan** Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Hei. Jeg sliter sånn i forhold til jobben..Jeg trives ikke i det hele tatt, har dete helt forjævli på jobb faktisk. Har null kjemi med noen av de jeg jobber sammen med, føler meg helt alene.. men det skal jeg nå klare å leve med. Jeg hater nemlig selve jobben min.. det er utrolig mye salgspress, noe jeg ikke trodde det skulle være da jeg fikk jobben (jobber i bank). Trodde det skulle handle om andre ting, men det er kronisk mas om salg salg salg. Jeg HATER salg, har ikke personlighet til det i det hele tatt. Det å kronisk bli mast på å jakte på nye kunder, ringe ringe ringe. Skal ha så så mye av ditt, og så så mye av datt. Å bli målt på resultater heeele tida, og at det blir smelt opp foran hele kontoret. Jeg blir fysisk dårlig av det. Sitter å spenner meg hele dagen på jobb.. kjenner ubehaget skikkelig på kroppen.. gruer meg til hver eneste dag på jobb... pga av dette har jeg vondt i hodet hver eneste dag... når jeg kommer hjem orker jeg bare sitte inne alene for jeg er så ødelagt i hodet og helt uslitt etter å ha klart å komme meg gjennom dagen. orker nesten ikke treffe folk for er bare deppa... og det eneste jeg gjør er å grue meg til neste dag, har vondt i magen og ønsker ikke sovne om kvelden for da er det så kort tid til jeg våkner å må på jobb igjen... Fredagskvelden er favorittdagen for da har jeg hele helga foran meg... kjenner jeg blir lettere i kroppen og ikke har vondt i magen da.. men så kommer lørdagskvelden, og da begynner jeg å grue meg igjen.. skikkelig vondt i magen og i brystet... kjenner det i hele kroppen... Jeg klarer ikke arbeidsoppgavene mine, de passer meg ikke.. jeg takler det bare ikke.. blir helt ødelagt av jobben.. jeg har gått sånn over ett år nå.. prøvd og prøvd men det blir ikke bedre... søker andre jobber å, men får ikke noe respons:( Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. jeg klarer ikke flere dager der.. jeg holder det ikke ut.. kjenner jeg er helt desperat:( Hadde det ikke vært for at jeg hadde hatt lån på leilighet hadde jeg sagt opp, men er totalt avhengig av inntekten:(((( Blir helt deprimert jeg...
*Ønskergjerne* Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 hei.. huff,hørtes ikke noe særlig ut det... du ha jo flere alternativer da,kommer an på hva du vil gjøre det... d ene er å ta opp problemet ditt med sjefen din. legge vekt på at du sliter,å gruer deg.. å kanskje han/hun vil hjelpe deg/ikke legge så mye press på deg? hvis du ikke tror d hjelper , bør du søke på andre jobber , mens du prøver å fortsette så lenge du må... prøv å se litt lysere på ting,ta deg tid til deg selv innimellom,inkluder venner/venninner i å prøve å finne på ting sammen med osv.. eller rett å slett prate m noen om d,enten d er venner/familie eller noe sånn? hadde d slik selv,trivdes ikke i jobben,var en fysisk tung jobb,så tok dette opp m arbeidsgiver,fikk 14 dager fri å kuttet ned på timene , fant meg en deltidsjobb i tillegg å nå er ting helt perfekt:) akkurat nå koser jeg meg hjemme,har 4 dager fri:)å jeg vet jeg skal på jobb til mandag,men gruer meg liksom ikke lengere,vet jeg greier det i mitt tempo osv.. jobber nemlig alene... det var d jeg gruet meg mest for før... at jeg ikke skulle greie d osv. at jeg kanskje gjorde noe galt osv. men gikk over bare jeg fikk fri,fikk prata om det å nå , veksler me 2 jobber:D håper du finner en løsning,hvis du vil,send pm,jeg svarer jeg:) håper det går bra for deg. men sett ned beinet,tilslutt går d galt... man skal jo trives sånn nogenlunde på jobben sin.. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå