Noddy78, en av hver! Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Siste svangerskap ble jeg sykemeldt fra uke 9 pga bekkenløsning, nå er jeg snart fullgått 5 uker og gjett hvem som ikke sover på natta pga vondt bekken? Verker på dagtid og, men mest på natten. Helvete! Også har jeg en liten tulle hjemme som ikke går ennå?!?!? Dette blir tøft! Hun blir forøvrig 1 imorgen;-) Har bestilt time til behandling mandag, håper det hjelper. Har heldigvis fått vaskehjelp, første gang i dag, så da slipper jeg det! Huff, dårlig samvittighet ovenfor snuppa! Ugg, måtte bare få det ut!
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 hm, er litt i samme sko selv.. erca 6 uker nå, og har vert sykemeldt i to uker pga lumbago, fikk det og ble sykemeldt før jeg visste jeg var gravid.. sm går ut på mandag, men jeg er jo heelt på bærtur m ryggen/bekkenet nå. Skal til kiropraktor nå etterpå, men er bekymret altså, trodde jeg var helt bra igjen jeg nå, så fikk jeg tilbakefall i går etter leggingen av barna, LITT for mange løft, og der sitter jeg med sjegget i postkassa. Jeg jobber i barnehage også, så det er nermest en forutsetning at jeg har noenlunde ok rygg for å gjøre en god jobb, akkurat nå orker jeg ikke stå på beina for lenge om gangen! jeg har til ogmed nettopp begynt i jobben, men jobber gjennom vikarbyrå for øyeblikket, mens vi venter på at lokalene "våre" skal bli ferdige.. lurer på om jeg gjør lurt i å bli sykemeldt frem til åpningen av lokalene våre, så jeg får tid til å "komme meg på" (får jo håpe at dette ikke er visa på resten av svangerskapet!) jeg som deg var kjempe dårlig hele forige svangerskap, ble satt igang noen dager før termin pga bekkenløsningen, fikk lammelser jeg da, yngste jenten min er bare 15 mnd så er ikke så stor og selvhjulpen akkurat:) så du er ikke alene om å bekymre deg! hvilken form for behandling bruker du?
Noddy78, en av hver! Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2008 Takk for svar, høres ut som vi er i en ganske lik situasjon! Jeg jobber også gjennom vikarbyrå og engasjementet mitt går ut i slutten av okt, har da bare jobbet to mnd etter permisjon og hadde en mnd uten lønn i august. Vil ikke bli sykemeldt nå, aner ikke hva slags sykepenger jeg evt får da når jeg ikke har noe engasjement! Jeg har brukt ostoepat i hele forrige svangerskap og gikk fra sengeliggende og krykkegående til å kunne gå selv bare det ikke var for langt! Var kjempefornøyd, så gleder meg til behandling mandag! Ostoepat er videreutviklet fysioterapi, men desverre ikke støttet av staten, så må betale alt selv. Ca 600,- hver 14. dag. Men så lenge det hjelper er jeg fornøyd. Mulig det er lurt at du får ny sm ja, høres ikke bra ut det der, og barnehage i tillegg gjør det ikke bedre akkurat! Jeg har kontorjobb og god stol, så bare løft når jeg henter og leverer i barnehagen og når vi leker hjemme. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå