Gå til innhold

Mistet matlysten... Merkelig å være gravid gitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj, har mistet matlysten! Og jeg som aldri mister matlysten... Selv om jeg ligger syk så har jeg aldri mistet matlysten.

Nå er det ingenting jeg har lyst på! :-( Unntatt de skikkelige middagene jeg ser på god morgen norge og sånt... Men det orker jeg jo ikke lage selv, he he. Og de små cheeseburgerene på mcdonalds... Skal til byen senere og da tenker jeg at jeg kjøper meg en sånn.

Men jeg er jo egentlig skikkelig sulten... Har jo ikke spist frokost enda! Vet jo at jeg må ha mat... Men når jeg åpner kjøleskapsdøra så bare snur jeg og lukker døra. Jeg bruker jo alltid å småspise når jeg er hjemme, men nå er det ikke fristende i det hele tatt.

Ja ja... Kanskje ting blir litt motsatt når en er gravid? Gikk gjennom 1 tri omtrent uten å kjenne kvalme, men nå har jeg fått en slik tung uggen følelse i magen som gjør at jeg ikke vil ha noe. Og ting som smaker godt til vanlig, smaker ikke det samme nå. Blir ikke som forventet! Har lyst på sterk mat, må ha hot saus til taco for eksempel.

Det er jo litt morsomt å følge med hvordan kroppen forandrer seg. Er fascinert jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...