Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt fra før,på snart 3 år.. Husker på den ordinære UL til han i uke18,at man klart kunne se pungen,evt noen som hang ned..

Nå er jeg gravid igjen.. Er i uke 22 nå,var på ordinær UL i uke 17,da fikk vi ikke noe klart bilde,men han mente det va 80 % sikkert at det va ei jente der. Siden han var bare 80 % sikker,så fikk vi komme tilbake i går,altså nå som jeg er 22 uke på vei. Å han mente at det va ikke nokka tvil,han mente det va 99 % sikkert at det va ei jenta der. Fikk se nån fine bilda som virkelig ligna på skjedn,å man kunne se at det ikke var noe som "hang" der..

Men kan man stole på de 99 %,eller bør man tenke på den 1 %?

Har jo litt løst å kjøpe nokka rosa da :)

Siden man fra før av har bare guttegreier :)

Takk på forholdn for svar. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg er i samme situasjon, har en sønn på snart 3, og på den ordinære ul sa jordmoren at hun så kjønnslepper og klitoris. Har vært på en privat ul til, og denne jordmoren sa hun var helt sikker på at det var en jente.. Jeg har lagt inn innlegg om akkurat det samme som deg, og det er mange som har hørt om de som har fått feil beskjed.

Men det jeg kan si, selvfølgelig ingenting er 100%, men alle jeg kjenner som har fått beskjed om at de venter jente, har fått jente. I tillegg spurte jeg jordmoren min på ABC, der de både følger opp de gravide og tar imot babyene, om hvor mange hun visste om som hadde fått feil beskjed på ul.. Og hun sa at det skjedde veldig sjeldent nå for tiden. De ul apparatene de har i dag gir skarpe og tydelige bilder, så hvis de har fått et klart bilde, så kan man være ganske sikker på at det er riktig.

Det er jo kanskje ikke nødvendig å storshoppe rosa, men tror du trygt kan kjøpe noe :-) Eller du kan jo ta en 3D ul for å være helt sikker.

Lykke til videre!

Skrevet

Takk for svar! :) sikkerlig samme situasjon altså ;)

Joa,har så følelsen på jente åsså,før UL å etter UL ble jeg bare mer sikker på jente,men likevel er den 1 % som er usikker liksom.

Men vet han æ va hos e veldig flink med UL apperatan.Så trur på han,men får kjøpe noe rosa å noe nøytrale farger. Blått trengs ikke,for det har jeg nok av.. hvis det nå skulle være en gutt der inne :)

Men satser på jente jeg c",)

Joa,3D kan jeg nok ta,men har ikke det i nærhetn.. så får se ka man kan gjøre med det.. Hadde sikkert vært kjempe kos å være på 3D..

Lykke til dæ åsså! )

Skrevet

Jeg må nesten kaste meg med her. skulle inn her og spørre om akkurat det samme, men så så jeg innlegget ditt. Var på ultralyd om tirsdagen og idag. Begge sa; Jeg får ikke sett DIREKTE mellom beina på'n men det stikker ikke noe opp, å det er veldig tydelig hvis det er gutt. Jeg velger og tro på det siden det er to mennesker som har sagt det:-)

Tror du hvertfall kan være rimlig sikker:) 1% er ikke mye! Egentlig ingenting igrunn... :-) Men skjønner usikkerheten din:)

Masse lykke til:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...