Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Har nettopp vært gjennom et samlivsbrudd, hva er deres erfaringer med vennskap med bf?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Det funket helt supert helt til han fikk ny dame. Da ble det visst ikke så enkelt lenger. Selv om jeg hadde ny kjæreste en stund før ham. Trist for barna, men veldig klassisk dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå