Gå til innhold

Husarbeid...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 19.oktober og lurer på om man skal stå på og jobbe i huset til siste slutt? Det er ingen andre som gjør det for å si det sånn... Og jeg blir helt gal av å se rot og skitt overalt. Bør jeg egentlig holde meg i ro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjør husarbeid, og har begynt med rundvasken til jul :) KOmmer til å holde på til jeg føder, om formen er der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å tenke at det jeg ikke har rukket til nå, det får bli ugjort frem til andre i huset ser det (og det kan ta tid...). Det er slitsomt å få på plass noenlunde rutiner når baby kommer, så jeg tror det er lurt å hvile seg, se på film, ringe venninner og annet det kan bli litt hektisk for i barseltiden. Men litt gjør jeg, slik som vaske badet, støvsuge, vaske litt klær. Men det må jo gjøres omigjen så fort likevel....og vinduene kommer det jo regn på stadig vekk på høsten, så det kan man vel slippe:-)?

 

 

Cecilie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er superflink... jeg har skikkelig dårlig samvittighet... Men han ser ikke alle ting og er nøye på andre ting enn meg... så planen min er å ta i et tak nå som permen er i gang... Vil ha det fint til babyen kommer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...