Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Har kjøpt en pakke nattbind, de er jo større en babyen sine bleier nesten, hehe;) + en pakke Libresse som har god oppsugningsevne stod det på pakken. Er grønn når det kommer til bind! Har alltid brukt tamponger. Vil ikke føle meg som ei bleie heller akkurat;P Har de bind på sykehuset når man ligger der?
ChellBell - har født! Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Ja, de har bind, men vi normale mennesker kaller det vel heller for BLEIER!! De er diiigre! Jeg har akkurat funnet ut at man blør visst like mye etter et keisersnitt (!) så jeg skal helt klart kjøpe med egen pakke bind.. Jeg kan ingenting om bind så jeg vet ikke helt hvilket slag jeg heller.... tror Always sine er ganske "anonyme" og tynne.. (i følge reklamen på tv ) så kanskje den...?
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg stjal med meg noen av de digre bleiene fra sykehuset, jeg... Greit å ha dersom ikke det verste har gitt seg når man skal hjem! Etter det funket det bra med vanlige, tynne bind, gjerne nattbind.
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #4 Skrevet 3. oktober 2008 De har bleier, de er digre (og jeg i hvertfall trengte såpass). Det er truser som du trekker på deg. I dagene etter jeg kom hjem brukte jeg libresse goodnight (de tykke med ekstra sugeevne), deretter vanlige libresse goodnight en stund før jeg kunne bruke disse vanlige små. Ikke bli overrasket om du blir "bleiebarn" igjen ... det kan komme endel i starten ;-)
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 igår kjøpte jeg always ultra night og håper det holder, men jeg har lest her inne/blitt tipset om å kjøpe Libresse Night Maxi bind......så da kan det vel hende jeg må kjøpe det. Bare 5 dager igjen til termin nå og jeg har middels til store menssmerter i ryggen døgnet rundt......stråler godt nedover i beina. Håper jeg ikke har alt for lenge igjen.
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg brukte de "bleiene" på sykehuset kun det første døgnet, deretter brukte jeg Always nattbind. syns de er kjempegode.
Christyc Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 Tenker jeg holder meg til bleiene på sykehuset og nattbind... Har også investert i engangstruser fra apoteket...gjorde det sist også og må si at det var ganske digg å bare kunne kaste istedenfor å vaske. Finnes i alle str fra XS-mange XXXXX-l om man trenger det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå