Sweet :-) Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Er d noen her som har peiling på dette her? Tenkte å kjøpe en til gubben( og meg) til jul.. Han er glad i bilspill,fotball osv. Men ikke no spes inn i denne spillverden,så hjelper ikke spør han hvilken han vil ha.. Jentungen er jo bare halvanne år, så blir jo ikke noe barnevennlig jeg er ute etter! Det får vi ta siden, itilfelle Har dere noe tips? Hvilken spillkonsoll har mest utvalg i spill?
November_rain Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Det er litt smak og behag da. Men hvis det er utvalg av spill du er ute etter er helt klart en xbox360 det beste. Ps3 er ikke i nærheten av det ennå, men har jo også sine go'biter. Selv syns jeg nå Wii er det beste da, men er ikke så mye bil- og skytespill til denne akkurat, går mest i mario og sånt. :-) Men da kunne jo jentungen være med pappa og spille tennis..? Gutten vår står og flirer av mamma'n sin når jeg spiller. :-)
mamma-ylle og snurpen! Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 Vi har Playstation 3 og den er helt rå, fungerer også som ett media senter og man kan legge inn bilder, musikk og se film.. Mye bra spill og man får stort sett alt til den. Pluss for tråløse kontroller, så blir det ikke så mye ledningsurr, også er designet MYE finere enn 360. vi har WII også som er kjempemorsomt for både meg og hann og gøy når det kommer folk på besøk.. Store som små. Veldig gøy og bowle eller bokse eller spile tennis. Finnes også bil og skyte-spill til MArio-cart er artig med ratt og greier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå