manina♥♂ ♀ ♂♥ Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 ja bare le,det er faktisk sannt! er 12+6,har ganske flat mage fra før,så ser veldig godt en liten "bul" helt nederst,hadde antydning igår,men trodde det var luft.Er ikke luft idag iallefall,og magen er hard og liten:) husker det samme skjedde i første svangerskap,men synes den kom litt mer gradvis da..så gla nå! ventet leenge på magen virker det som:)
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 så koselig! kos deg med magen! Gleder meg til det blir min tur å få mage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå