Gå til innhold

Er så redd for å føde for tidlig:o((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere!

Jeg er i uke 31+4 med nr 3. Poden la seg langt ned i bekkenet allerede i uke 29. Har masse kynnere, nedpress, menssmerter og føler meg bare ikke helt i slag. Klarer jo ikke gjøre noe før magen strammer seg og gjør vondt, har hatt det slik en god stund.

Er så redd for at fødselen plutselig skal starte, er jo alt for tidlig ennå. Har ikke snakket med hverken lege eller jordmor om det, og skal ikke dit før den 30 oktober. Åh blir gaaaaal av dette. Er så redd for at noe skal gå galt.

Måtte bare få det ut:o))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du. det trenger ikke å være noe galt, noen av oss har mye mer kynnere og vondt enn andre. men om du går og bekymrer deg ville jeg tatt en telefon til føden eller jordmora di, og lufte tankene dine. det er lenge å gå til 30. oktober om du skal være redd. bedre å ta en telefon "for mye" enn for lite :) lykke til :)

Skrevet

tror nok ikke du trenger å bekymre deg for det...noen går med vonde kynnere hele svangerskapet, og dette nedpresset kan ofte forveksles med bekkenløsning.

jenta mi snudde seg allerede i uke 27 førstegangen, og lå godt nede i bekkenet.

Men er du veldig bekymret så skader det jo ikke å ringe føden, legen eller jordmoren din:)

Skrevet

Ville bestilt en ekstra kontroll jeg. Hos lege eller jm. Lykke til!

Skrevet

RIng føden, fortell hvordan du har det og si du er bekymret for at disse kynnerne og menssmertene skal være tidlig modning. Da får du helt sikkert komme inn å sjekke livmorhalsen. Da vet du i alle fall om ubehagelighetene har innvirkning eller om de bare er nettopp ubehageligheter.

:)

Skrevet

trenger ikkeå føde før for det nei.babyen legger seg bare lenger ned.slipper seteleie da:)husker jeg min første gjorde og det var ubehagelig og vondt iblandt.trangt og sparket langt oppi ribbeina.men for at du skal bli trygg med det,så er det jo lurt og prate med jordmor da som har god peiling.alle er jo forskjellige og kjenner forskjellig så.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...