Ceccan** Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Hei. Jeg sliter sånn i forhold til jobben..Jeg trives ikke i det hele tatt, har dete helt forjævli på jobb faktisk. Har null kjemi med noen av de jeg jobber sammen med, føler meg helt alene.. men det skal jeg nå klare å leve med. Jeg hater nemlig selve jobben min.. det er utrolig mye salgspress, noe jeg ikke trodde det skulle være da jeg fikk jobben (jobber i bank). Trodde det skulle handle om andre ting, men det er kronisk mas om salg salg salg. Jeg HATER salg, har ikke personlighet til det i det hele tatt. Det å kronisk bli mast på å jakte på nye kunder, ringe ringe ringe. Skal ha så så mye av ditt, og så så mye av datt. Å bli målt på resultater heeele tida, og at det blir smelt opp foran hele kontoret. Jeg blir fysisk dårlig av det. Sitter å spenner meg hele dagen på jobb.. kjenner ubehaget skikkelig på kroppen.. gruer meg til hver eneste dag på jobb... pga av dette har jeg vondt i hodet hver eneste dag... når jeg kommer hjem orker jeg bare sitte inne alene for jeg er så ødelagt i hodet og helt uslitt etter å ha klart å komme meg gjennom dagen. orker nesten ikke treffe folk for er bare deppa... og det eneste jeg gjør er å grue meg til neste dag, har vondt i magen og ønsker ikke sovne om kvelden for da er det så kort tid til jeg våkner å må på jobb igjen... Fredagskvelden er favorittdagen for da har jeg hele helga foran meg... kjenner jeg blir lettere i kroppen og ikke har vondt i magen da.. men så kommer lørdagskvelden, og da begynner jeg å grue meg igjen.. skikkelig vondt i magen og i brystet... kjenner det i hele kroppen... Jeg klarer ikke arbeidsoppgavene mine, de passer meg ikke.. jeg takler det bare ikke.. blir helt ødelagt av jobben.. jeg har gått sånn over ett år nå.. prøvd og prøvd men det blir ikke bedre... søker andre jobber å, men får ikke noe respons:( Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. jeg klarer ikke flere dager der.. jeg holder det ikke ut.. kjenner jeg er helt desperat:( Hadde det ikke vært for at jeg hadde hatt lån på leilighet hadde jeg sagt opp, men er totalt avhengig av inntekten:(((( Blir helt deprimert jeg...
fru tekopp Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Huff! Dette høres ut som meg for ett år siden! Jeg endte opp med å bli sykemeldt i 8 uker. Da jeg kom tilbake var det til redusert stilling (vet ikke om du har mulighet for det). Folk tok ikke veldig hensyn, men det var godt å kunne gå litt tidligere og komme litt senere. Hvor i landet er du? Storby? Jeg søkte jobber i nesten ett år før jeg endte med å si opp jobben uten å ha noe å gå til. Er også avhengig av inntekten jeg har. Da jeg sa opp rant det inn med tilbud. Var på mange intervjuer og endte opp med en jobb jeg trives veldig godt i. Grunnen til at jeg ikke fikk noen jobb før jeg sa opp var at jeg hadde 3 mnd. oppsigelsestid. Det syntes de fleste var for lenge å vente. Har du mulighet til å søke internt? Hvis det er bank du jobber i, kan det jo være andre stillinger å søke på? Lykke til! Forstår hvordan du har det. Dette kan du ikke fortsette med. Det vil til slutt gå utover deg, familien din og forholdet ditt. Bare å sende en PM om du har lyst!
Ceccan** Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2008 Hm.. jeg kommer ikke inn på min side jeg... da får jeg vel ikke pm..
fru tekopp Skrevet 3. oktober 2008 #5 Skrevet 3. oktober 2008 Har svart på din pm. Prøv om du kommer inn nå.
Ceccan** Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2008 Hm.. kommer ikke inn nå, men har sendt mail til moderator om det.. regner med de fikser det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå