Gå til innhold

Kan jeg si JIPPI???

♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merkelig denne gangen....

posetiv EL-test lørdag 20september, da venter jeg IKM nå mellom 4-6 oktober.

sist mens var 30august, så egentlig skulle jeg hatt IKM nå på mandag som var 29september.

men regner med syklusen er forskjøvet med 1 uke siden EL kom 1 uke etterpå.

men denne uken har vert merkelig.

Mandag: Små blødninger, rosa på papiret. ingenting i bukse (sorry detaj.) sluttet utpå dagen.

Tirsdag: Brunt på papiret fra morgen av, men vekke iløpet av dagen.

Onsadg: Litt rosa igjen på papiret.

Torsdag: ingenting, Posetiv Gravi-test halv7 på kvelden.

Fredag (idag): Posetiv Gravi-test kl.7 på morgenen, men litt rosa på papiret, men som er vekke igjen nå.

-svake strekker, men lett å se og har lest at dere skriver en strekk er en strekk.

har skikkelig mensmurring nederst imagen, stikkninger i underlivet, ømme nippler...

kan jeg slippe jubelen løs? eller vente noen dager?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg hadde tatt en ekstra for å være sikker ;) Men høres jo ut som om du er gravid da ;)

Skrevet

Det høres absolutt ut som du kan si JIPPI. Ta en CB digital, så er du sikker Gratulerer :-).

Skrevet

får ikke tak i CB digital her, men skal ned på apoteket imorgen å kjøpe vanlige gravi-tester, har bare brukt billig tester til nå..

jøss, klarte det på første pp og da blir det 15mnd mellom småtrollene :)))

Skrevet

Gratulerer,for du er gravid,man får ikke falske positive svar.

Har du fått positivt svar på billigtestene så er det ingen tvil ville jeg si for CB er enda mere sensetiv enn billigtestene,så visst det skal slå ut på en billigtest så produserer du nok hcg siden de testene er mindre sensetive.

Ser deg inne på 1 trimester:)

Det er mangen som spotter el blør selv om de er gravide i begynnelsen,det er helt normalt,ta en tur til legen visst du fortsatt tviler på resultatet.

Lykke til

Skrevet

takk for svar Kasandra venternr4:)))

gratulerte deg inne på tråden din, så følger vi hverandre inn på 1 trimester, godt å se at det er noen jeg kan huske fra her inne :))

kanskje på tide å skifte nick :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...