Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2008 #1 Skrevet 3. oktober 2008 Hei Ser jo at man skal ta med dette skrivet når man skal på UL. Bakerst står det jo om man har tanker ang. tidl. fødsler, aborter og forestående fødsel. Er min første fødsel, og har ikke peiling på hva man skriver der. Har jo hørt at folk skriver en slags "ønskeliste", men jeg vet jo ikke hva jeg kan forvente meg og hvilke typer smertestillende jeg trenger, om jeg trenger. Huff.. blir litt stresset. Skal på UL om 2 uker. Da er jeg i 19 uke, er jo kjempelenge til fødsel. Kan jo være jeg kommer på noe senere å. Skal føde på St.Olavs Hvordan gjør dere andre det? Hva skriver dere? Er sikkert bare meg som overreagerer og stresser Men lurer nå allikevel da. Klem
HECL Skrevet 3. oktober 2008 #2 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg fylte ikke ut noe der - har tenkt å ta med egen "ønskeliste" den dagen Jr har tenkt å komme. Øverst står klyster og epidural...
Ungmamma21 Skrevet 3. oktober 2008 #3 Skrevet 3. oktober 2008 jeg skrev under ønsker for fødselen. at far klipper navlestreng, epidural ved behov og at barnet legges opp til meg rett etter det er født (er ikke alle steder de gjør det serru). denne ganger å har jeg det samme men har også ønske om badekar om det er mulig, for det var veldig godt første gangen for meg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå